NØGLE

Adgang til huset

Nye medlemmer

Adgang til hus og kajakporte sker med elektronisk nøglebrik. Nye medlemmer får udleveret personlig nøglebrik i forbindelse med indmeldelse. Brikken udleveres i løbet af kurset. For overflyttere aftales udlevering af nøgle med kasseren eller Mette Irene.

Mistet nøglebrik

Mister du din nøglebrik og skal have lavet en ny, så koster det et gebyr på 150 kr. Den mistede brik vil blive deaktiveret. Skriv til MetteIrene@bryggenskajakclub.dk eller til kasseren. Gebyr 150 kr skal overføres til foreningens konto i Danske Bank, reg.nr. 4400, konto 4030532.

Nøgle til trailer

Traileren har en lås, hvortil skal bruges "gammel klubnøgle". Nogle medlemmer har selv en sådan nøgle fra det tidligere klubhus. Derudover findes en nøgle i klubben - spørg et medlem af bestyrelsen, hvis du har brug for den.