KAJAKBUTIKKER

Nyttige butikker til kajak- og friluftsudstyr

Der findes mange butikker i danmark der nok skal sørge for vi ikke går ned på udstyr. Men inden du går ud og køber dig fattig i grej, så spørg gerne rundt i klubben og hør, se, prøv, test hvad dine klubkammerater har gjort sig af erfaring.

Vi har samlede en række nyttige links til lidt grejbutikker der burde kunne klare de flestes behov.
Der til skal det siges at en tur forbi på Den Blå Avis også er et godt sted at besøge når du ved hvad du går efter.

Kajakhotellet
- Amager Strand
kajakhotellet.dk

Kano & Kajak Butikken - Søborg
kajak.dk

Kano og kajakcenter - Kgs. Lyngby
Her finder du et mindre udvalg af kajakudstyr men et større udvalg af kajakker. Her er mulighed for at prøve kajakker på åen.
kanokajakcenter.dk

Kajakhuset / Surfline - Århus
kajakhuset.dk

Friluftsland - København
Kigger du efter outdoorudstyr til turen så som telt, liggeunderlag, sovepose, drybags, skiundertøj, køkkengrej osv. er dette et godt sted at kigge.
friluftsland.dk

Fjeld og Fritid - København
fjeldogfritid.dk

Spejder Sport - København
spejdersport.dk

Eventyrsport - København
eventyrsport.dk

SpejderGEAR - Rødovre
Kigger du efter outdoorudstyr til turen så som telt, liggeunderlag, sovepose, drybags, køkkengrej osv. er dette et godt sted at kigge. De har især et stort udvalg af frysetørret mad.
spejdergear.dk

Biltema - Glostrup
En billig drybag, termokande eller gasflaske til trangiaen fejler bestemt ikke noget fra Biltema.
biltema.dk

IKEA - Gentofte / Taastrup
Den ikoniske blå IKEA pose er perfekt til alt udstyret på en længere kajaktur.
ikea.com