NYT KLUBHUS

Nyt om nyt klubhus

Byggeriet af det nye, tidssvarende klubhus for BKC og BRK (Bryggens Roklub, tidligere SAS) er slut, og klubberne kunne i juli 2021 tage huset i brug.

Hvis du bliver nostalgisk og vil have et kig tilbage i byggefasen, så gå ind på facebooksiden Klubhusvilde roere. Du kan desuden se en tidsplan for byggeriets forskellige faser her (revideret 11. marts 2020)

Og herunder finder du tegningerne af det nye klubhus i stueplan og førstesalen. Klik på billederne - så får du tegningerne i en printvenlig pdf-version.

BKC og BRK har fået økonomisk støtte til byggeriet fra Københavns Kommune, A.P. Møller-fonden og Pension Danmark.

Stueplan:

1. sal:

Relevante dokumenter og referater

Se byggetilladelsen, byggeaftalen mellem  BKC og SAS samt referater fra nogle af de møder, der har været på tværs af de to klubber, før byggeriet blev sat i gang. Du skal logge på som medlem for at få adgang til siden.