Ekstraordinær Generalforsamling 2018

i Bryggens Kajak klub

Hermed indkaldes til ekstraordinær generalforsamling, der afholdes

torsdag den 8. februar 2018 kl. 19.00  i klubstuen.

DAGSORDEN:

1. Velkomst samt valg af referent og ordstyrer.
2. Orientering om status for projektet omkring nyt klubhus. *)
3. Valg af bestyrelsen. **)
4. Eventuelt

*) Eftersom der af Kultur- og Fritidsudvalget i år i alt udmøntes godt 11 mio. kr. i Klubhuspuljen 2018, og at det indstilles, at BKC heri tilgodeses som et ud af i alt fire projekter med i alt 4 mio. kr., så er det besluttet at vi imødekommer en forventning fra Kultur- og Fritidsforvaltningen om at vi bygger klubhus sammen med SAS.

Ved sidste ordinære generalforsamling blev det bl. a. besluttet:

1. at indgå forhandlinger med SAS om at samtænke planer. Det kan være fælles faciliteter i et vist omfang. Begge klubber er enige om, at hver klub     skal have ’egne dele’.
2. At klubben forsøges åbnet mere mod lokalsamfundet i balance med klubbens egne aktiviteter.
3. At egenfinansieringen kan være op til 3 mio. kroner i form af foreningens egenkapital og låneoptagelse.
4. At der etableres en “Klubhusfond”, som fra og med 2017 finansieres ved et ekstrakontingent på kr. 250 kr. Der overføres 500.000 kr. fra egenkapitalen til Klubhusfonden.
**) Eftersom der har været en del udmeldinger af bestyrelsen består den pt ikke af det ifølge vedtægterne nødvendige antal medlemmer. Der skal være 6 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter.

På mødet skal der vælges 3 – 4 nye medlemmer og 2 suppleanter.

For Bestyrelsen,

Tom Larsen